Проблема МО класних керівників
у 2016 – 2017 навчальному році
Виховання
в дітей високих інтелектуально-духовних інтересів і запитань ціннісних
поглядів, орієнтацій та переконань, створення таких умов, які сприяли б
розвитку духовної активності дитини через національну цінність
СПИСОК ЧЛЕНІВ
МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
2016-2017 н. р.
№
п\п
|
Прізвище
ім’я по батькові
класного
керівника
|
Клас
|
Проблемні питання, над
якими
працюють класні керівники,
класоводи
|
1.
|
Cвидюк В.А.
|
1
|
Згуртування класного
колективу, виховання почуття відповідальності,свідомого ставлення до
навчання.
|
2.
|
Химич В.А.
|
2
|
Виробляти навички культурної поведінки, дотримання
всіх вимог внутрішнього режиму, та поглиблення почуття милосердя, ціннісного
ставлення до людей
|
3.
|
Сапуга О.В.
|
3
|
Формування почуття
справедливості у молодших школярів
|
4.
|
Парокінна Г.П.
|
4
|
Формування в учнів національної свідомості любові до
України, свого народу шанобливого ставлення до його культури виховання поваги
до батьків
|
5.
|
Сиволап Т.В.
|
5
|
Розвиток креативності школярів, як умова формування
необхідних життєвих компетенцій.
|
6.
|
Поліщук З.М.
|
6
|
Формування творчої індивідуальності
школяра, виховання свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини
|
7.
|
Шлапак І.М.
|
7
|
Формування організованого учнівського колективу та
успішної особистості школяра через залучити до активної діяльності
|
8.
|
Бедрик Л.М.
|
8
|
Розвиток творчого
потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах
діяльності.
|
9.
|
Звиздогляд Г.В.
|
9
|
Системний підхід до
виховання учнів, підготовка їх до життя і праці
|
10.
|
Баланівський С.А
|
10
|
Формування в учнів
свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності
|
11
|
Гаврилюк І.О.
|
11-А
|
Формування в учнів інтересу і розуміння необхідностей
пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення. Розвиток творчих
здібностей у процесі навчання
|
12
|
Запорожець О.Ю.
|
11-Б
|
Виховання свідомого ставлення учнів до навчання,
розвиток пізнавальної активності, підготовка до свідомого вибору професії
|
План
роботи
МО класних керівників
на 2016-2017 н.р.
І засідання
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз
виховної роботи за 2015 -2016 навчальний рік.
|
Заступник
директора з виховної роботи
|
2.
3.
|
Визначення
основних напрямків методичної роботи на 2016 -2017 начальний рік.
Затвердження
плану роботи методичного об’єднання на 2015 – 2016 навчальний рік.
|
Голова МО
|
4.
|
Вибори
голови методичного об’єднання.
|
Члени МО
|
ІІ засідання
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Особистісно
– орієнтований підхід як чинник удосконалення управління процесом виховання в
загальноосвітньому закладі.
|
Заступник
директора з виховної роботи
|
2.
|
Психологічна
робота з учнями. Результати проведеного анкетування з учнями
5 класу.
|
Соц. педагог
|
3.
|
Аналіз залучення учнів до роботи в гуртках
|
Класні керівники
|
ІІІ засідання
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз
роботи МО класних керівників за І семестр 2016-2017
навчального року.
|
Голова МО
|
2.
|
Планування
роботи класних керівників на ІІ семестр 2016 -2017
навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за
планом роботи школи.
|
Заступник
директора з виховної роботи
|
3.
|
Диференціація
та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої
особистості.
|
Класні керівники
|
4.
|
Самовиховання
учнів, саморозвиток їх суспільно ціннісних якостей та створення умов для
самореалізації як неповторної індивідуальності.
|
Класні керівники
|
5.
|
Методи і
форми педагогічної діагностики та прогнозування виховного процесу, рівня
вихованості учнів, учнівського колективу.
|
Класні керівники
|
ІV засідання
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
Виконання
плану роботи методичного об’єднання за 2016 – 2017
навчальний рік. Підведення підсумків роботи класних керівників. Перспективи
планування роботи на 2017 -2018 навчальний рік.
|
Голова МО
|
2.
|
Профілактика
травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті
перед літніми канікулами.
|
Фахівець із охорони праці
|
3.
|
Роль класного колективу у формуванні особистості.
|
Класні керівники
|
4.
|
Взаємодія школи і родини
|
Класні
керівники
|
Немає коментарів:
Дописати коментар